Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Jak powstało AM Interiors

AM interiors - co stoi za tą nazwą?

  • dodano: 14-12-2024
o sklepie

 

To może dziwnie zabrzmieć, ale nigdy nie planowaliśmy sklepu z dodatkami. Ten pomysł urodził się niejako przy okazji realizowania zamówień meblowych Artystycznej Manufaktury naszego meblarskiego brandu, gdzie zostaliśmy poproszeni również o pomoc w dostarczeniu kilku meblowych kinkietów, pojedynczej lampy oraz paru rolek tapety. I tak w naturalny sposób ewoluował do odrębnej gałęzi - marki AM INTERIORS.

 

Zaczynając jak większość ambitnych firm, poprzeczkę postawiliśmy sobie wysoko. Postanowiliśmy odszukać jak najwiecej unikalnych firm, nieznanych na Polskim rynku. Zadecydowaliśmy, że będziemy posiadać ograniczona ofertę produktową również jeśli chodzi o style wnętrzarskie, dlatego zupełnie zrezygnowaliśmy z dodatków w nowoczesnych. Po doświadczeniach związanych z meblami i widząc realia rynku tamtych lat, chcieliśmy wyróżnić się unikalnym osobistym doradztwem oraz  merytorycznym wsparciem klienta względem innych firm. 

 

Co przez lata się zmieniło i pozostało z naszych aspiracji? Okazuje się, że bardzo dużo. Jak w wielu biznesach kilka zasad musieliśmy nieco poluzować, jednak to dotyczy jedynie asortymentu, a nie naszego podejścia. Okazało się, że rynek wymaga oferowania bardziej znanych i rozpoznawalnych marek, mimo ich powszechnej dostępności . Wiele unikalnych firm, z którymi nawiązaliśmy kontakt na światowych imprezach targowych, okazało się z różnych względów, ale głównie ceny, niesprzedawanych na naszym rynku. W kilku przypadkach jakość produktów targowych znacząco różniła się od tych, które przychodziły w dostawach i musieliśmy rozwiązać takie współprace. Natomiast z wielu z nich jesteśmy my jak i nasi klienci zadowoleni od lat. Znacie na pewno markę Delightfull, Mullan czy amerykańską Hudson Valley.

W najważniejszej dla nas zasady czyli bezpośredniego kontaktu, aby dogłębnie poznać potrzeby naszych klientom nie odeszliśmy. Dla nas jest to nieodzowna część sprzedaży produktów jakie oferujemy. Wykształcenie artystyczno-inżynierskie i fakt, że od lat świadczymy usługi projektowania wnętrz powoduje, że możemy wspierać klientów przy wyborze dodatków. Czasami zmiana, czy dobór lampy, dobranie uchwytów do zabudów to duże wyzwanie dla inwestora, a za małe na pełną usługę projektanta wnętrz. W takich przypadkach sklep stacjonarny z możliwością obejrzenia na żywo wykończeń, detali produktów jest nie do przecenienia. Taka opieka sprawia, iż wiele osób nas poleca i wraca z kolejnymi „domowymi” wyzwaniami.

 

 W sprzedaży stawiamy od lat na na profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie i od początku naszej firmy jest to niezmienne. Jeśli sprzedajemy jakieś oświetlenie, tapety, uchwyty, czy inne produkty to w większości widzieliśmy je na żywo. Wiemy jak są wykonane, jaką maja fakturę, barwę oraz jakość, czy nawet to jak należy je montować. To unikalna wiedza, którą pozyskiwaliśmy przez lata. Obecnie, przy bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce, jest to ginąca cecha, gdyż tam jedynie przerzuca się zamówienia i sprzedaje produkty, nigdy nie mając z nimi kontaktu. Dlatego nazywam to nieco przeszłym podejściem - „starą szkoła”. Wymaga to oczywiście dużo więcej zaangażowania i wysiłku, ale moim zdaniem jest odpowiedzialnym podejściem w relacjach z naszymi klientami.

Będąc od lat częścią tkanki wnętrzarskiej dostrzegamy także pewne luki produktowe, braki z jakimi zmagają się projektanci, firmy wykonawcze, czy klienci i wychodzimy z nowymi inicjatywami biznesowymi . Tak w 2017 roku zapoczątkowaliśmy współpracę z firma UIM. Dziś większość krajowych znakomitych realizacji posiada uchwyty właśnie tej marki. Dołożyliśmy do tego projektu także pewną cegiełkę i w ofercie UIM znajdziecie klika kolekcji naszego autorstwa. 

Rynek wnętrzarski nieustannie się zmienia, a ponieważ my nie podchodzimy do tego tylko jak do biznesu, a raczej jak do pasji nie odczuwamy wypalenia. To rodzaj przygody połączonej z pewnym rodzajem miłości do projektowania, formy i ogólnie pojętego designu. Pozostajemy zawsze czujni na nowości, tak by nasza ofert była zawsze jak najbardziej aktualna i wspierała klientów, czy projektantów wnętrz podczas pracy nad nowymi inwestycjami.  Zostańcie z nami w tej drodze, ponieważ myślę, że jeszcze wiele przed nami.

 

Marki które znacie i cenicie a zostały wyszukane przez nas na imprezach targowych.

HVL oświetlenie

delightfull oświetlenie

Aromas lampy

aromas plafony

aromas kinkiety

Wyjątkowe żyrandole zostały wypatrzone i zakupione dla Inwestorów w czasie targów. 

unikalne  ampy aminteriors

Tu już na inwestycji (kompleksowy projekt wnętrza wraz z nadzorem AM Interiors )

projet wnetrza aminteriors

M&O 16r.

m&o 2016 Paryż

M&O 21r. 

m&o 21 Paryż

M&O 22r.

targi m&o 2022

Warsaw Home 2017

Podczas targów prezentowaliśmy kuchnię z oferty naszej marki meblowej Artystyczna Manufaktura.

Premierę na tej imprezie miała także kolekcja mosiężnych uchwytów UIM.

Warsaw Home 2017

aminteriors i UIM

artystyczna manufaktura aminteriors sklep

 

Komentarze do wpisu (0)