• ZAPROJEKTUJEMY
    I WYKONAMY

    TWOJĄ KUCHNIĘ MARZEŃ

  • SKROJONĄ NA MIARĘ

  •  

     

     

     

     

     

     

    UNIKALNY DESIGN, NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

  •  

        MEBLE DO ZABUDOWY

  •  

     

        MEBLE ŁAZIENKOWE

  •  

    GARDEROBY

  • BIBLIOTEKI 

Czas realizacji zamówienia/dostępność towaru

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA = TERMIN WYSYŁKI PRODUKTU + CZAS DOSTAWY

Na stronie z opisem każdego produktu znajduje się informacja o jego dostępności w naszym magazynie oraz o przewidywanym czasie wysyłki, podanym w dniach roboczych, który liczymy od chwili potwierdzenia i opłacenia zamówienia.

 

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o różnym terminie wysyłki, to paczkę wysyłamy po skompletowaniu całego zamówienia.  Termin jej nadania jest zgodny z czasem realizacji produktu o najdłuższym terminie wysyłki. W przypadku zamówień złożonych i potwierdzonych po godzinie 16.00 realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

 

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu do momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

 


 

DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

Jeżeli w opisie produktu jest napisane, że wysyłamy w:

  • 24 godziny, oznacza to, że towar jest dostępny w naszym magazynie i może zostać wysłany nie później, niż w kolejnym dniu roboczym, 
  • czasie innym niż 24 godziny, oznacza to, że danego produktu nie mamy w chwili obecnej w magazynie; podany czas ma charakter wyłącznie orientacyjny (po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia, który można sprawdzać w zakładce "Twoje zamówienia") i oznacza czas niezbędny do jego sprowadzenia oraz skompletowania do wysyłki; zawsze staramy się maksymalnie skrócić czas oczekiwania. 
  • Dostępny na zamówienie/zapytanie o dostępność - oznacza, że złożenie zamówienia jest możliwe, jednak termin wysyłki będzie wymagał indywidualnych ustaleń i bezpośredniego kontaktu telefonicznego i/lub e-mailowego.
  • Towar na zamówienie indywidualne - skieruj do nas zapytanie o wycenę interesującego cię towaru drogą mailową. W odpowiedzi wyjaśnimy Ci również, w jaki sposób możesz złożyć na niego zamówienie.
  • Brak towaru - oznacza, że obecnie nie posiadamy danego towaru w magazynie i złożenie zamówienia nie będzie możliwe. Aby zostać poinformowanym o terminie najbliższej dostawy, prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl