• ZAPROJEKTUJEMY
    I WYKONAMY

    TWOJĄ KUCHNIĘ MARZEŃ

  • SKROJONĄ NA MIARĘ

  •  

     

     

     

     

     

     

    UNIKALNY DESIGN, NAJWYŻSZA JAKOŚĆ

  •  

        MEBLE DO ZABUDOWY

  •  

     

        MEBLE ŁAZIENKOWE

  •  

    GARDEROBY

  • BIBLIOTEKI 

Zwroty i reklamacje

SKŁADANIE REKLAMACJI

 

Szanowny Kliencie, 

dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi

 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego,  a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 

 

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Jak najszybciej powiadom nas o wadzie produktu, najlepiej wysyłając na adres mailowy skleponline@aminteriors.pl zdjęcie szkody wraz opisem. Jeśli szkoda powstała w transporcie z winy przewoźnika załącz również protokół szkody sporządzony w obecności kuriera. 

Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

 

Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. 


2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. W przypadku uznania przez nas reklamacji, poprosimy Cię dołączenie formularza reklamacji do przesyłki. Prosimy o odesłanie wadliwego produktu na nasz koszt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 
Jeżeli ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje.

3. Wysyłka - dobrze zabezpiecz produkt przed uszkodzeniami, pamiętaj o wypełnieniu w środku pudełka, aby jego zawartość nie mogła się przemieszczać.


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
AM INTERIORS
Bartycka 24/26 pawilon 13

00-716 Warszawa

Postaram się, jak najszybciej naprawić towar, jeśli nie będzie to możliwe wymienimy na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.

 


 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od dnia wejścia w jego posiadanie. Zwracany towar nie może posiadać żadnych oznak użytkowania i musi być odpowiednio zapakowany (oryginalne opakowanie, folie, metki). Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

AM INTERIORS
Bartycka 24/26 pawilon 13
00-716 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.Dobrze zabezpiecz produkt przed uszkodzeniami, pamiętaj o wypełnieniu w środku pudełka, aby jego zawartość nie mogła się przemieszczać.

Należność za zwracany towar/towary oddamy Ci najszybciej jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz otrzymania z powrotem towaru.

Pamiętaj! Ponosisz koszt zwrotu towaru. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych za pobraniem.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl